Częste pytania

Być może nie wszystko w naszym serwisie jest dla Ciebie jasne, dlatego zebraliśmy najważniejsze pytania i odpowiedzi i umieściliśmy je w tym miejscu.

Jeśli masz jakikolwiek problem, to sprawdź listę poniżej. Być może znajdziesz tam wyjaśnienie.

Gdyby nie było tam odpowiedzi, to śmiało pisz na adres: webinary@sygnaturazdrowia.pl. Postaraj się jak najdokładniej opisać swój problem. Dzięki temu szybciej pomożemy 🙂

Wszystko. Dostęp do wszystkich szkoleń, webinarów, artykułów.

W menu „Dostęp” są szkolenia i webinary, a pod linkiem „Baza wiedzy” są artykuły, porównania produktów, protokoły.

Jeśli posiadasz aktywną subskrypcję, to nie musisz niczego wykupować. Wszystkie nowe materiały pojawia się po ich publikacji.

Subskrypcja tego nie obejmuje. Zapis webinaru będzie umieszczony na platformie do 72 godzin od jego przeprowadzenia.

Z reguły takie szkolenie nie są organizowane przez SygnaturęZdrowia. Zapis wideo jest do dyspozycji organizatora, dlatego nie będzie on dołączany do AkademiiSygnatury.

Tak. Kwota za którą wykupisz dostęp, będzie stała przez cały czas trwania subskrypcji.

  1. Wybierz interesujący Cię pakiet i kliknij przycisk „Sign Up”
  2. Wypełnij dane rejestracyjne i kliknij przycisk „Rejestruj”
  3. Pojawi się strona transakcyjna. Zaloguj się do konta PayPal

4. Zaloguj się do konta PayPal

5. Potwierdź szczegóły płatności klikając na dole na przycisk „Wyrażam zgodę i chcę zapłacić”

Wprowadziliśmy możliwość subskrypcji za pomocą karty płatniczej.

Oto jak aktywować konto i dokonać płatności

    1. Przejdź na podstronę „Subskrypcja” i wybierz pakiet klikając przycisk „wybieram”
    2. Utwórz konto w serwisie zaznaczając „Select Payments” – Stripe

    1. W nowo otwartym okienku podaj dane z karty płatniczej

  1. Klikając przycisk Pay zostanie pobrana kwota ze środków znajdujących się na karcie
  2. Ciesz się z pełnego dostępu do wszystkich materiałów

Oznacza to, że raz w miesiącu, system automatycznie pobierze zadeklarowaną kwotę i tym samym udostępni dostęp do szkoleń na kolejny miesiąc. Opłata będzie naliczana do czasu anulowania subskrypcji. Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie. Powinieneś, zalogować się na swoje konto w PayPal i przejść do zakładki „Konto”, odnaleźć subskrypcję i kliknąć rezygnację.

System automatycznie przyznaje dostęp do szkoleń, dlatego ważne jest, aby posiadać w dniu odnowienia subskrypcji odpowiednią ilość środków na koncie PayPal.

Firma Paypal często zmienia swoją stronę, więc za jakiś czas wygląd lub odnośniki mogą nazywać się trochę inaczej. Inaczej wygląda to na kontach firmowych, a inaczej indywidualnych.

  1. Zaloguj się na swoje konto w platformie PayPal
  2. Kliknij ikonkę „zębatki” aby przejść do ustawień

3. Z menu wybierz „Ustawienia płatności”
4. Przejdź do „Zarządzaj płatnościami automatycznymi” i wybierz „Wyświetl”

Niestety, nie. Tylko PayPal i płatność kartą płatniczą (kredytowa, debetowa itp.)

Wiemy, że polskie systemy płatności również wprowadzają opcję subskrypcji. Gdy będą gotowe, to chętnie je wdrożymy.

Obsługujemy